سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چگونه با رپورتاژ سئو سایت خود را متحول کنیم؟

رپورتاژ به محتوایی گفته می‌شود که در دیگر سایت‌ها و کانال‌های خبری منتشر می‌شود. با توجه به این که سئو سایت به شدت وابسته به بک لینک سازی و بازدید از سایت است، رپورتاژ آگهی سبب می‌شود تا بتوانید محصولات و خدمات خود را به صورت غیرمستقیم به دیگران معرفی کنید و از این طریق بازدیدکنندگان سایت خود را افزایش دهید.

رپورتاژ آگهی در سایت‌های معتبر انجام می‌شود که خود بازدیدکنندگان زیادی دارند و از این طریق بازاریابی محتوایی صورت می‌گیرد. اینجاست که تاثیر رپورتاژ آگهی بر سئو سایت را می‌توانید مشاهده کنید، لینک فالو از سایت‌های معتبر می‌تواند سایت شما را در نزد گوگل معتبر جلوه دهد و این امر به ارتقا سئو سایت با رپورتاژ کمک شایانی می‌کند.

تاثیر رپورتاژ آگهی بر سئو سایت چیست؟

قبل از این که بخواهیم تاثیر رپورتاژ آگهی بر سئو سایت را مورد بررسی قرار دهیم، باید نحوه کار رپورتاژ را بدانید. سئو سایت با رپورتاژ آگهی دائمی بهبود می‌یابد. رپورتاژ محتوایی طبق اصولی انجام می‌گیرد. محتوا باید از نظر کلمه کلیدی و چگالی آن کاملاً بهینه شده باشد. با توجه به این که کسب و کارتان در چه زمینه‌ای است، باید محتوایی مناسب با زمینه کاری تولید کنید. همچنین انتخاب سایت معتبر که هم ترجیحا مرتبط با حوزه فعالیت شما و هم از نظر سئوی اعتبار بالایی داشته باشد، بخش مهمی است.

 

برای دیدن مطالب بیشتر مربوط به رپورتاژ آگهی اینجا کلیک کنید!

 

محتوا در سایتی معتبر درج می‌شود و از طریق بک لینک سازی برای سایت، باعث ایجاد اعتبار برای سایت منبع شده و همچنین تعدادی از بازدیدکنندگان سایت میزبان را به سایت شما هدایت می‌کند. این امر سبب هدایت ربات های خزنده موتورهای جستجو به سایت شما شده و بدین صورت ارتقا سئو با رپورتاژ اتفاق می‌افتد.

بطور معمول، در یک رپورتاژ می‌توان بین 3 تا 5 بک لینک دائمی از سایت میزبان دریافت کنید. این بک لینک‌ها سبب می‌شود تا اعتبار شما نزد گوگل بالا رود و سئو سایت بهبود پیدا کند. ممکن است برایتان این سؤال پیش آید که سئو سایت چه تأثیری در افزایش درآمد یا برندینگ دارد؟

هنگامی که سئو سایت با رپورتاژ بهبود پیدا می‌کند، سایت شما به تدریج به اولویت‌های اول لیست گوگل (SERP) ارتقا پیدا می‌کنند و علاوه بر این که بازدیدکنندگان بیشتری از طریق رپورتاژ دارید، افرادی که کلمه کلیدی مورد نظر شما را جستجو می‌کنند، راحت‌تر شما را پیدا می‌کنند و از این طریق نیز بازدیدکنندگان سایتتان افزایش می‌یابد.

 

triboonseo.blogfa.com/tag/رپورتاژ-آگهی-دائمی

 

ایجاد بک لینک برای سایت

چگونه می‌توان برای سایت بک لینک ایجاد کرد؟ لینک سازی از طریق رپورتاژ به روش‌های مختلف انجام می‌گیرد. ممکن است لینک سایتتان در بخش فوتر یا منو یا جایگاه تبلیغاتی درج شود. بک لینک‌ های دیگری نیز در خود متن و مقاله درج می‌شوند که از نظر گوگل کیفیت بهتری دارند.

به عنوان مثال می‌توان برخی از کلمات کلیدی یا مترادف آن را با لینک دهی به سایت خود برای بک لینک سازی آماده کرد. در این صورت بک لینک از داخل مقاله انجام می‌گیرد و اعتبار بیشتری خواهد داشت. همچنین مخاطب هنگام مطالعه مقاله با لینک‌ها مواجه می‌شود و می‌تواند با کلیک بر روی آن‌ها سریع‌تر به سایت شما وارد شود.

تأثیر رپورتاژ خبری بر سئو را نمی‌توان نادیده گرفت ولی باید دقت داشته باشید که تمام مراحل ایجاد رپورتاژ از ابتدا تا انتها باید با دقت بالایی انجام گیرد تا تأثیر بیشتری داشته باشد و بتواند در برندینگ مؤثر باشد.

تاثیر رپورتاژ بر سئو off page

سئو خارجی سایت یا همون سئو off page به فعالیت‌هایی گفته می‌شود که سئو کار در خارج از سایت انجام می‌دهد که یکی از ضروری‌ترین روش‌های آن، استفاده از لینک سازی از طریق رپورتاژ است. سئو یک استراتژی جدید در تبلیغات و بازاریابی آنلاین است که فرصتی خوب برای کسب و کارها ایجاد می‌کند تا در اولویت های ابتدایی نتایج موتورهای جستجو،نظیر گوگل قرار گرفته و از رقبای خود پیشی بگیرند.

با راه‌اندازی یک وبلاگ نیز می‌توان در سئو سایت مؤثر بود. اگر مطالب موجود در سایت خود را برای وبلاگ خود نیز منتشر کنید، می‌توانید از این طریق نیز کار رپورتاژ را انجام دهید؛ زیرا گوگل بلاگ ها را جزو صفحات غیر تجاری تشخیص می‌دهند و به آن‌ها اهمیت می‌دهند. معمولاً سایت‌های خبری، مطالب درج شده در صفحه سایت را به صورت یک اطلاع رسانی درج می‌کنند. از این رو هم مخاطب هم گوگل به لینک‌های آن اعتماد بیشتری دارند و جنبه غیر تبلیغاتی به خود می‌گیرد.  بک لینک دائمی در یک سایت معتبر خبری می‌تواند بسیار مؤثر باشد و کارایی بالایی در ارتقا سئو داشته باشد. البته باید در هنگام تولید محتوا نیز دقت داشته باشید که محتوا جنبه تبلیغاتی به خود نگیرد و در اصل یک محتوای رپورتاژی با محوریت اطلاع رسانی و متناسب با دیگر محتواهای سایت میزبان باشد.

نتیجه گیری نهایی

رپورتاژ آگهی دائمی و لینک ‌سازی از طریق رپورتاژ‌ یک روش جدید و بسیار مؤثر در سئو سایت است که می‌توان با به کارگیری بهینه آن به راحتی رتبه سئو سایت را افزایش داد. بهبود سئو سایت با رپورتاژ با هزینه بسیار کمی صورت می‌گیرد و به علت تأثیرگذاری بسیار بالایی که دارد می‌تواند بازدهی بالایی را برای سایت شما به ارمغان آورد.

برای خرید رپورتاژ خبری به سایت تریبون مراجعه کنید.