سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مزایا و معایب استخدام چرخکار آماتور

 

    مزایا و معایب استخدام چرخکار آماتور

صدها مدل کوک و دوخت را می‌توان با این چرخ انجام دهید و همچنین آن ها را ذخیره نمایید. به طور مثال شما امروز نوع دوخت خاصی را استفاده می کنید می توانید آن را ذخیره نمایید تا در هفته ها و روزهای بعد نیز از آن استفاده نمایید. امکان انجام گل دوزی یکی دیگر از ویژگی های این چرخ می باشد که چندین و چند مدل گلدوزی را در اختیار شما قرار می دهد و می توانید آن ها را انجام دهید.

همچنین چرخ‌ های خیاطی کامپیوتری دارای  پورت‌ USB هستند که به فرد اجازه می دهد طرح های مورد نظر و نیاز خود را با استفاده از کامپیوتر دانلود نمایند و به حافظه چرخ منتقل نماید تا بتوانید نوع دوخت های خود را به روز نمایید.

مزایا

·       امکان استفاده از مدل دوخت های مختلف حتی بیش از 100 نوع دوخت را در اختیار شما قرار می دهد.

·       از لوازم دست و پا گیر و صفحات درجه بندی شده و غیره خبری نیست و کار بسیار ساده و روان انجام می شود.

·       برای جا دکمه زدن نیاز نیست از دستگاه جداگانه ای استفاده نمایید زیرا به صورت خودکار می تواند بر روی پارچه جا دکمه بزند.

·       در چرخ های دستی و پدالی نمی توان سرعت دوخت را کمترل نمود و شاید حتی همین موضوع باعث شود که در قسمت هایی از لباس دوخت متراکم تر انجام شود و در برخی دیگر از قسمت ها به صورت معمولی. اما با چرخ کامپیوتری می توانید سرعت دوخت را به صورت یکنواخت نگه دارید.

·       کوک ها و دوخت هایی که انجام می شود همگی دارای کیفیتی عالی هستند و هیچ گونه خطایی در آن ها دیده نمی شود و کارها بسیار ظریف و زیبا دوخته می شوند.

معایب

·       الگوها و گلدوزی های بسیار زیاد و متنوعی دارد که شاید باعث سردرگم شدن افراد شود خصوصا افرادی که تازه کار هستند و نمی دانند باید چگونه کار دوخت را انجام دهند.

·       طول عمر این چرخ خیاطی ها به نسبت سایر مدل ها بیسار کمتر است زیرا چندین کار را با هم انجام می دهند.

·       چرخ خیاطی کامپیوتری گران قیمت تر از سایر مدل ها می باشد با توجه به امکاناتی که در اختیار خیاط قرار می دهد و همچنین انواع دوخت و گلدوزی ها و کارهایی مانند جا دکمه زدن که در واقع چندین چرخ را در یک چرخ جمع بندی کرده اند.